loading...
آزانس مسافرتی
مجیکر بازدید : 129 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

بزرگترین جزایر فیلیپین در اینجا با کوچکترین و بزرگترین مکان محاسبه می شود.

 
 

10.  بووهول (3،821 کیلومتر 2 )

بوولflickr / oldandsolo

جزیره بوهول با شکل بیضی شکل در استان واقع شده است ، جزیره ای زیبا که با صخره های مرجانی زیبا ، کلیساهای سنگی عجیب و غریب ، میمونهای بومی (و بدبختانه) تارهای و هزاران سازند سنگ آهک دار به رنگ قهوه ای شناخته می شود. هیلز

بیش از 162 مایل خط ساحلی در جزیره اصلی وجود دارد که با همه چیز از آبشارها گرفته تا غارهای طبیعی گشوده شده است. گویی این زیبایی در یک مکان کافی نیست ، جزایر ماهواره ای دیگری به اضافه 70 نیز در دسترس قرار دارند.

9.  سبو (4،468 کیلومتر 2 )

سبوflickr / dbgg1979

جزیره سبو با عشق به نام "ملکه جنوب" ، بزرگترین جزیره در منطقه Visayas است و درست در آنجا به عنوان دوازدهمین جزیره بزرگ روی زمین قرار دارد. این جزیره که بیش از 120 مایل از بالا به پایین کشیده شده است ، مجموعه ای از سواحل دراماتیک ، سواحل زیبا ، تپه های سنگ آهک و اتل های مرجانی با شکوه است که در خارج از کشور قرار دارد.

جزیره سبو که بیش از 3.5 میلیون نفر زندگی می کنند یک بهشت گرمسیری است. این مجموعه از جیب های بزرگ از مناطق توسعه یافته ، به ویژه در اطراف شهر سبو ، با ترکیب جالب توجه تاریخ استعمار اسپانیا ، باقی مانده از جزیره را تا حد زیادی دست نخورده تشکیل می دهد. هنگامی که پایتخت کشور قرن هفدهم بود ، جزیره سبو - به همراه صدها جزیره کوچکتر دیگر - استان شلوغ سبو را تشکیل می دهد.

 

8.  لایت (7،368 کیلومتر 2 )

لیتdreamstime / © Kornylyev

جزیره لیت در مجمع الجزایر ویسایان را می توان در دریای کاموتس یافت ، که با یک پل عظیم به جزیره سامار مرتبط است. این خانه که زمانی در کاوشگرهای اسپانیایی قرن شانزدهم معروف به "تاندایا" بود ، مشهورترین نبرد چهار روزه خلیج لیت است که در اینجا علیه ژاپنی ها جنگیده است. با بیش از 200000 جنگنده بزرگترین نبرد دریایی جنگ جهانی دوم در نظر گرفته می شود.

امروزه این جزیره یک کشور کشاورزی صلح آمیز است که برنج ، ذرت ، نارگیل و دخانیات یکی از مهمترین تجارت ها به ویژه در دره سرسبز و حاصلخیز لیت است.

7.  میندورو (10،572 کیلومتر 2 )

میندوروflickr / ژوئن Acullador

میندورو جزیره بزرگی است که در جنوب غربی لوزون و شمال شرقی پالاوان واقع شده است. این خانه بیش از یک میلیون نفر زندگی می کنند و به دو استان تقسیم می شوند - میندوروی اکتسابی و میندروروی شرقی.

این جزیره که بیش از 100 مایل در طول آن کشیده شده است ، به دلیل دره های عمیق خود جشن گرفته می شود و گاومیش های آب تامارائو که در هیچ جای دیگر روی زمین یافت نمی شود. Mindoro فرار کامل برای تعطیلات پرواز و پرواز است - البته خارج از فصل موسمی ، با سواحل دیدنی شنی سفید و رودخانه ها و دریاچه های پر پیچ و خم.

 

6.  پنایه (12،011 کیلومتر 2 )

پنجهdreamstime / © Goncharov2006

جزیره مثلثی پانای ، ویرانترین جزایر ویزایان در فیلیپین مرکزی است. این چهارمین جزیره پرجمعیت در مجمع الجزایر عظیم است که در گذشته تعداد تقریباً 4.5 میلیون نفر را در خود جای داده است. برای چشم انداز این ، 4/4 درصد از کل جمعیت کشور را تشکیل می دهد.

جزیره پانای که به خودی خود زیباست و دارای غارها و رودهای مرموز بیشماری است ، معمولاً جزیره پانای صرفاً به عنوان یک پله پله برای رسیدن به محبوب ترین بوراکای و ساحل سفید معروف آن استفاده می شود.

5.  پالاوان (12،189 کیلومتر 2 )

پالاوانflickr / پسر پرواز فیلیپین

پالاوان بزرگترین جزیره در استان پالاوان است. با توجه به دریای چین جنوبی از یک طرف و دریای سولو از طرف دیگر ، این جزیره تا حد زیادی - و با خوشحالی - توسط بسیاری از استانداردها توسعه نیافته است.

درعوض ، بازدیدکنندگان از قدردانی از مناظر شگفت آور جنگل ، سواحل باشکوه با ماسه سفید و حیات وحش حماسی استقبال می کنند. در حقیقت ، حتی به عنوان آخرین مرز زیست محیطی در فیلیپین به دلیل تعهد به حفاظت از طبیعت از آن یاد می شود. در سال 2016 ، جزیره پالاوان توسط هر دو مسافر Conde Nast و Travel + Leisure به "زیباترین جزیره جهان" رای داده شد.

 

4.  سیاهان (13،310 کیلومتر 2 )

سیاهانdreamstime / © Stephen Green Price

جزیره بوت شکل Negros یکی از خوشه های جزیره Visayas است. حاشیه دریای ویسایان در شمال و دریای سولو در جنوب ، دارای بیش از 100 مایل خط ساحلی است که ارزش کاوش دارد.

این جزیره به دلیل داشتن منابع کشاورزی و معدنی مشهور است و آن را به یکی از ثروتمندترین مناطق فیلیپین تبدیل کرده است. بیشتر زمین ها از مزارع نیشکر ، کارخانه قند ، معادن مس یا ذغال سنگ و مزارع ذرت تشکیل شده است ، اما برنج ، نارگیل و سایر میوه ها نیز در اینجا پرورش می یابند. در خارج از ساحل ، صخره های زیر آب جزیره و باغ های مرجانی آن را به طرز شگفت آور یکی از مناطق غواصی برتر فیلیپین تبدیل می کنند.

3.  ضعف (13429 کیلومتر 2 )

سامارdreamstime / © Bruce Macfarlane

جزیره سامار غربی ترین جزیره گروه ویسایاس واقع در فیلیپین مرکزی است که با دریای سامار ، دریای فیلیپین و تنگه سان برناردینو احاطه شده است.

ساخته شده از حداقل سه استان و توسط تنگه سان خوانیکو به لیت متصل شده است ، حدود یک سوم از زمین آن توسط پارک طبیعی جزیره سامار - بزرگترین بخش متصل به جنگل های بزرگ با رشد در فیلیپین محافظت می شود. در حالی که این کوه نمادین را ندارد که بقیه مجمع الجزایر جزیره برای آن شناخته شده است ، هنوز هم جزیره ای کاملاً تپه ای است که دارای دشت های ساحلی زیبا و سرزمین های سیلاب است.

 

2.  مینتانا (97،530 کیلومتر 2 )

مینتاناdreamstime / © ادوین ورین

جزیره میندانائو به طور غیرمعمول شکل یک جزیره کوهستانی عظیم در جنوب فیلیپین است. کشش برای تقریباً 300 مایل از شمال به جنوب و در دریاهای بوهول ، کلبس ، فیلیپین و سولو واقع شده است ، جزیره میندانائو شگفتی آتشفشانی است.

این مکان در کوه کوه آپو - بلندترین قله کشور - و بالاترین غلظت اقلیت های قومی مختلف در فیلیپین از جمله مارانائو ، مگویندانائو و مردم سنگیل است که نام آنها فقط معدودی است.

این جزیره که به دلیل مرزهای وسیعی از زمین حاصلخیز دست نخورده ، به عنوان "مرز پیشگام" لقب گرفته ، از طریق کشاورزی از طریق آن زندگی می کند. عمده محصولات زراعی ذرت ، برنج و میوه های مختلفی است ، اما قهوه و کاکائو نیز در اینجا پرورش می یابد.

1.  لوزون (109،965 کیلومتر 2 )

شماره 1 جزایر بزرگ در فیلیپینdreamstime / © Alyona Boiko

جزیره لوزون ادعاهای زیادی در مورد شهرت دارد. این جزیره نه تنها بزرگترین و پرجمعیت ترین جزیره فیلیپین است ، بلکه با اندازه گیری مساحت زمین ، 15مین جزیره بزرگ روی کره زمین است.

لوزون واقع در شمال فیلیپین ، قطب اقتصادی و سیاسی کشور است. در گذشته تعداد بیش از 50 میلیون نفر زندگی می کنند که بیش از نیمی از کل جمعیت فیلیپین است - عنوان نهایی خود را به عنوان چهارمین جزیره پرجمعیت جهان به این جزیره اعطا کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 970
  • بازدید کلی : 8,742