loading...
آزانس مسافرتی
مجیکر بازدید : 80 شنبه 19 تیر 1400 نظرات (0)

شاید شما هم با این ضرب المثل که آسمان همه جا یک رنگ است موافق باشید، اما پس از سفر و بازدید از جاهای دیدنی نروژ می توانید مدعی شوید که رنگ آسمان نروژ با همه دنیا فرق دارد. دیدن خورشید سوزان در نیمه شب­های نروژ شاهدی بر این ادعا است. پدیده شفق قطبی هم گواه دیگری برای تفاوت رنگ آسمان در نروژ است. با ما همراه باشید تا از تفاوت های دیگر جاذبه های دیدنی کشور نروژ با سایر نقاط دنیا برایتان بگوییم.

 

نروژ کجاست؟

نروژ کشوری کوهستانی و سردسیر در شمال اروپا است که 70 درصد خاک آن به خاطر هم جواری با قطب شمال یخبندان و غیر قابل سکونت است. نروژ با سوئد، فنلاند و روسیه مرز مشترک دارد. از سه طرف دیگر نیز با دریای بالتیک و شمالی هم مرز است.

مجیکر بازدید : 74 یکشنبه 13 تیر 1400 نظرات (0)

امروز میخواهم راجب کشور مالزی با شما صحبت کنم و سوغات مالزی و خوردنی های مالزی را به شما معرفی کنم، آب و هوای استوایی، سواحل توریستی، تمدن تاریخی و آشنایی با زندگی چند فرهنگی مردم مالزی از دلایلی است که مسافران را به سوی این دیار سوق می دهد. پیشنهاد می کنیم سوغات مالزی و خوردنی های مالزی را نیز دست کم نگیرید! در سفر به مالزی قطعاً غذاها و خوراکی های مردم محلی را امتحان کنید و از خرید صنایع دستی و سوغاتی‌های متنوع و بی نظیر مالزی لذت ببرید. برای آشنایی بیشتر با سوغات و خوردنی های مالزی در این مطلب با ما همراه باشید.

مجیکر بازدید : 127 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

آژانس هواپیمایی مشهد! چه دیدگاهی نسبت به این جمله دارید؟ آیا می دانید که بخش مهمی از گردش اقتصاد هواپیمایی کشورمان در همین یک جمله خلاصه می شود؟! مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران سالیانه میزبان میلیون ها مسافر داخلی و خارجی است، همین امر اهمیت حضور آژانس هایی نظیر آژانس هواپیمایی و جهانگردی احمدزاده در مشهد را بیش از پیش نشان می دهد. در ادامه نگاهی به عملکرد آژانس های هواپیمایی مشهد خواهیم داشت.

 
مجیکر بازدید : 140 شنبه 26 مهر 1399 نظرات (0)

از دفتر وزیر امور خارجه خود ، یا سازمان دولتی یا زیرمجموعه دولتی در ایالت خود ، گواهی وضعیت خوب بخواهید. (به عنوان مثال ، در دلاور ، بخش شرکت ها را طی می کنید).

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، شما می توانید این روند را به تنهایی مدیریت کنید. این کار نسبتاً گواهی تمکن مالی آسان است زیرا شما فقط یک سند را درخواست می کنید - باید قبلاً تجارت خود را ثبت کرده باشید و وضعیت خود را دوباره بررسی کنید. 

می توانید گواهینامه خود را بصورت آنلاین یا از طریق تلفن ، پست الکترونیکی ، ایمیل یا نمابر درخواست کنید. استفاده از سرویس های نمایندگی گزینه دیگری است و می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. 

در هر صورت ، شما هزینه پرونده را پرداخت خواهید کرد. مبلغ توسط آژانس دولتی خاص شما تعیین می شود. به عنوان مثال ، در نیویورک 25 دلار است ، اما در آیداهو تنها 11.50 دلار است . 

مجیکر بازدید : 126 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

از میان این چند صد ، پنج جزیره اصلی ، اصلی ترین ادعای شهرت و اقامت در شهرهای معروف ژاپن و جاذبه های گردشگری پرماجراست. در اینجا مروری بر بزرگترین جزایر ژاپن به مساحت زمین ارائه شده است.

مجیکر بازدید : 146 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

یونان دارای چندین خوشه جزیره است که بسیاری از آنها در دریای اژه ، دریای یونی یا خلیج سارونیک قرار دارند. بزرگترین خوشه ها جزایر آرگو-سارونیک ، سیکلادها ، جزایر اژه شمالی ، دودکان و جزایر ایونی هستند. این خوشه ها حاوی برخی از بزرگترین جزایر در کل یونان هستند.

 
 
مجیکر بازدید : 129 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

بزرگترین جزایر فیلیپین در اینجا با کوچکترین و بزرگترین مکان محاسبه می شود.

مجیکر بازدید : 128 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

نامیبیا همچنین به دلیل فراوانی حیوانات وحشی شناخته شده است. از تعداد زیادی شیر ، فیل ، زرافه و حتی کرگدنهایی که در مزارع بازی و پارک های ملی پرسه می زنند متحیر می شوید. هنگام گشت و گذار در منظره جذاب نامیبیا ، نفس خود را از بین ببرید.

 
مجیکر بازدید : 143 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

در نتیجه ، بخش اعظم مناطق شمالی و مرکزی کشور با تپه های قدرتمند ، کالداهای بخارپز ، و استراتوسولکانهای پوشیده از برف ، لکه دار شده اند. آتشفشانهای مکزیک که در بعضی از بلندترین قله های قاره آمریکا قرار دارند ، در میان برخی از مناظر دیدنی قرار گرفته اند و پیاده روی و کوهنوردی شگفت انگیز را رقم می زنند.

 
مجیکر بازدید : 122 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

این آتشفشانها با داشتن کالدرهای سیگاری ، دریاچه های دهانه ای چشمگیر و قله های بلند ، مطمئناً مناظر طبیعی خیره کننده ای را ایجاد می کنند. این بزرگی آنها است ، که بسیاری از آنها قرن ها مورد احترام و عبادت افراد محلی بوده اند. در حال حاضر مقصد های توریستی محبوب ، این کوه های با شکوه و محیط طبیعی با شکوه خود را برای برخی از پیاده روی های خارق العاده و ماجراجویی در فضای باز - البته به شرط آن که آنها فوران نمی کنند ...

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 963
  • بازدید کلی : 8,735