loading...
آزانس مسافرتی
مجیکر بازدید : 125 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

از میان این چند صد ، پنج جزیره اصلی ، اصلی ترین ادعای شهرت و اقامت در شهرهای معروف ژاپن و جاذبه های گردشگری پرماجراست. در اینجا مروری بر بزرگترین جزایر ژاپن به مساحت زمین ارائه شده است.

 
 

10.  جزیره شیموشیما (574 کیلومتر 2 )

جزیره شیموشیماdreamstime / © Kan1234

بزرگترین گروه جزیره ای به اضافه 120 جزیره آماکوسا ، سواحل جزیره شیموشیما با گذشت کمتر از چهار دریای دریایی - دریای آریکه ، دریای آماکوزا-نادا ، دریای شرق چین و دریای یاتسوشیرو محاصره می شوند.
فعالیت در این جزیره بیشتر در حوالی شهر آماکوسا متمرکز است که بخش کوچکتری را در سواحل شمال غربی غربی واقع در شهر ساکت تر Reihoku ساکن می کند.

تأکید در Shimoshima در فضای بیرون از خانه ، با سواحل بسیار زیبا ، پارک ها و مسیرهای پیاده روی بسیار زیاد است. کمبود تاریخ نیز وجود ندارد. این جزیره به دلیل مجموعه ای از موزه های تاریخی و کلیساهای آرام و قدیمی بسیار مشهور است.

9.  جزیره آوجی (592 کیلومتر 2 )

جزیره آوجیdreamstime / © کومنگ ارژانا

جزیره آوجی واقع در منطقه هوگو ، در دریای شرقی Seo Inland واقع شده است.
Awaji ، که به معنی "جاده ای به آوا" است ، دروازه ای بین دو جزیره مشهور ژاپن - جزایر شیکوکو و هونشو - فراهم می کند. این با طولانی ترین پل تعلیق جهان به دومی وصل شده است.

جدا از سواحل شنی عالی و معماری جذاب ژاپنی ، این جزیره به دلیل گرداب های ناروتو در مجاورت مجاور خود که در تنگه بین جزیره آوجی و شیکوکو می چرخند مشهور است.

 

8.  جزیره Tsushima (708 کیلومتر 2 )

جزیره Tsushimaویکی پدیا / سایگن جیرو

جزیره Tsushima بخشی از مجمع الجزایر بزرگ ژاپن است. این جزیره در نیمه راه بین سرزمین اصلی ژاپن و شبه جزیره کره قرار دارد ، این جزیره به دو قسمت تقسیم می شود - Shimono-shima در جنوب و Kamino-shima در شمال - توسط کانال های Ofunakoshiseto و Manzekiseto.

این جزیره با کشش بیش از 40 مایل ، 100 جزیره ماهواره ای کوچکتر را نیز در خوشه خود قرار داده و آن را به بزرگترین گروه جزایر ماهواره ای در منطقه ناگازاکی تبدیل کرده است. وسعت گسترده آن تا حد زیادی توسط پارک ملی ایکی- Tsushima Quasi-National ، که دارای برخی از جذاب ترین مناظر منطقه می باشد ، محافظت می شود.

7.  امامی اوشیما (712 کیلومتر 2 )

امامی اوشیماdreamstime / © Japanesemovies

Amami Ōshima بزرگترین جزیره در مجمع الجزایر امامی است و بخشی از جزایر ساتسونان در منطقه کاگووشیما ژاپن را تشکیل می دهد.

این جزیره آتشفشانی با تأسیس یک خانه برای بیش از 70،000 نفر ، در محاصره آبهای دریای شرق چین و اقیانوس آرام قرار دارد.

پارک ملی امامی گونتو از اکثر جزیره و با سواحل بسیار زیبا ، هوای مطبوع و صخره های مرجانی تماشایی محافظت می کند. جای تعجب آور است که یکی از محبوب ترین مقصد های سفر به آبشار ژاپن است. غواصی ، به ویژه ، در اینجا محبوب است.

 

6.  جزیره سادو (854 کیلومتر 2 )

جزیره سادوdreamstime / © Suwannachat

در ساحل جزیره نیگاتا ، جزیره سادو زمانی به عنوان یک زندان سیاسی مجهز خدمت می کرد. هم امپراتور جونتوکو و هم راهب بودایی نیچیرن در اینجا تبعید شدند.

پس از کشف طلا در قرن هفدهم ، این جزیره به کانون محبوب معدنکاری طلا تبدیل شد و سوابق طلایی امروزه هنوز هم یک فعالیت محبوب است.

جشن سالانه Earth Earth ، یک جشنواره بین المللی هنر و فرهنگ که در ماه اوت برگزار می شود ، این جزیره دور افتاده را نیز بر روی نقشه قرار داده است ، همچنین شهرتش برای پرندگان نادر است.

5.  جزیره اوکیناوا (1،206 کیلومتر 2 )

جزیره اوکیناواdreamstime / © Samspicer

با وجود بزرگترین جزایر اوکیناوا و ریوکیو (نانسی) ژاپن ، جزیره اوکیناوا هنوز کوچکترین و کمترین جمعیت از پنج جزیره اصلی ژاپن است.

این جزیره با طی مسافت بیش از 65 مایل در بلوزهای فیروزه ای اقیانوس آرام ، با داشتن محل نبرد اوکیناوا - آخرین نبرد بزرگ در طول جنگ جهانی دوم است.

از آن زمان ، این جزیره به عنوان مرکز تفریحی نیروهای مسلح ایالات متحده خدمت کرده و دارای بیش از 30 پایگاه نظامی و نزدیک به 50 مکان آموزش است.

 

4.  شیکوکو (18297 کیلومتر 2 )

شیکوکوdreamstime / © Aagje De Jong

جزیره شیکوکو - که به معنای "چهار استان" است ، با داشتن منطقه زیبا و برکت از چهار منطقه سابق که زمانی جزیره را تقسیم می کردند نام گرفته است. در بین جزایر هونشو و کیوشو واقع شده و توسط یک پل به سرزمین اصلی متصل شده است.

Shikoku عظیم است - این 50مین جزیره بزرگ روی زمین است. این جزیره در شمال غربی ، تنگه کیی در شرق ، و تنگه بانگو در غرب احاطه شده است ، تقریباً 140 مایل از ساحل فاصله دارد.

شیکوکو یکی از پنج جزیره اصلی ژاپن است و خانه ای را برای حدود چهار میلیون نفر فراهم می کند. این شهر به دلیل زیارت 88 سال از معابد مشهور است که توسط یک کشیش بودایی باستانی که زمانی در این جزیره زندگی می کرده است ، معروف شده است.

3.  کیوشو (36،782 کیلومتر 2 )

کیوشوdreamstime / © Eudaemon

جزیره کیوشو جنوبی ترین و سومین بزرگ از پنج جزیره اصلی ژاپن است و جایگزین بسیار ساکت تری برای سرزمین شلوغ ژاپن فراهم می کند.

کیوشو که به معنای "نه استان" است به نام نه استان باستانی Saikaidō که زمانی آن را تقسیم کرده بود ، نامگذاری شده است.

احاطه شده توسط اقیانوس آرام از شرق و دریای شرق چین از غرب ، توسط تنگه Shimonoseki از سرزمین اصلی جدا می شود. کیوشو در کوهستان آسو ، فعال ترین آتشفشان در ژاپن ، و مجموعه ای از چشمه های آبرومند و جوانمردانه معروف به اونسن واقع شده است.

 

2.  هوکایدو (83،423 کیلومتر 2 )

هوکایدوdreamstime / © Suttiporn Suksumek

پیش از این با نام Ezo شناخته می شد ، جزیره هوکایدو بسیار زیاد است. در حقیقت ، این بیست و یکمین جزیره بزرگ کره زمین است. این شمالی ترین و دومین جزیره اصلی ژاپن و همچنین یکی از محبوب ترین استراحتگاه های آن است.

با داشتن آب و هوای باشکوه جزیره و مجموعه ای از چشمه های آبشار طبیعی با شکوه ، جزیره آتشفشانی هوکایدو از گرمای مهیج تابستان ژاپن رهایی می یابد.

واقع در خانه ای که کمتر از شش پارک ملی وجود ندارد ، حیوانات وحشی جالبی نیز وجود دارد که می توانید در اینجا بیابید ، مانند خرس قهوه ای ، روباه قرمز عزو و گوزن های سیکای هوکایدو.

1.  هونشو (225،800 کیلومتر 2 )

شماره 1 جزایر بزرگ در ژاپنdreamstime / © شان پاون

هونشو جایزه بزرگترین جزایر پنج جزیره ژاپن را به خانه می گیرد. همچنین پرجمعیت ترین است. این جزیره که در کنار آبهای دریای ژاپن و اقیانوس آرام قرار دارد ، هنوز بخشی از سرزمین اصلی ژاپن به حساب می آید.

جزیره هونشو با کشش بیش از 800 مایل ، نیمی از کشور را به خود اختصاص داده و هفتمین جزیره بزرگ جهان است.

برخی از معروف ترین شهرهای ژاپن را می توان در هونشو یافت. اینها شامل توکیو (پایتخت کشور) و همچنین اوساکا و هیروشیما است. اما ادعای مشهور شهرت در جزیره هونشو کوه فوجی است - بلندترین کوه ژاپن و دومین آتشفشان بلند جزیره در آسیا.

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 962
  • بازدید کلی : 8,734